Account Manager

Gdańsk

Separator | PayLane - Płatności elektroniczne

Kogo szukamy?

Umiejętności

tłumaczenie skomplikowanych procesów w sposób łatwy i zrozumiały, umiejętności negocjacyjne, Język angielski min C1

Kogo szukamy

Szukamy kogoś, kto jest otwarty na nowe pomysły, jest twórczy i chętny do pomocy innym. Wielkim plusem będzie wiedza o płatnościach internetowych. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), umiejętność organizowania swojego czasu i przekazywania swojej wiedzy w zrozumiały sposób jest bardzo ważna w tej branży! Jeżeli jesteś pewną siebie, profesjonalną, chętną do pomocy i radosną osobą, która chce być częścią drużyny z humorem, to jesteś osobą, której szukamy!

Jeśli ten opis pasuje do Ciebie – aplikuj!


Dlaczego PayLane?

Oferujemy coś więcej, niż dobrą pracę. Zapewniamy satysfakcję.

Jesteśmy młodą i prężnie rozwijającą się firmą dostarczającą nowoczesne metody płatności internetowych. Oferujemy intuicyjne rozwiązania dla branży e-commerce.

Z usług PayLane korzystają firmy z Polski i Europy Zachodniej, operujące tak na rynkach lokalnych, jak i globalnych. Wspólnie wyznaczamy sobie nowe cele i nie boimy się wierzyć w to, że osiągniemy znacznie więcej.


Czym będziesz się zajmować

Będziesz przewodnikiem klienta przy wyborze oferty odpowiedniej dla jego biznesu, przechodzenia procesu aplikacyjnego oraz zbierania wszystkich informacji i dokumentów niezbędnych do otwarcia konta – to tylko kilka zadań, z którymi się codziennie spotkasz. Account Manager skupia się też na odbieraniu telefonów, e-maili, a czasami spotykaniu się face-to-face ze sprzedawcami. Utrzymywanie stałego kontaktu z naszymi klientami oraz pomaganie im z jakimikolwiek problemami to najważniejsze, co jest w tej pracy. Kluczem jest dobra znajomość Twojego klienta oraz jego biznesu!


Przykładowe zadania

  • Stworzenie oferty dla klienta, którego biznes dotąd przyjmował jedynie płatności przelewami bankowymi, a teraz chce również wdrożyć płatności kartami
  • Pomaganie klientowi, gdy jego transakcje zostaną odrzucone
  • Zdobycie od banku potrzebnych informacji na temat metody płatności
  • Wytłumaczenie klientowi dlaczego potrzebne są jego dokumenty finansowe i/lub dane karty kredytowej podczas procesu otwierania konta; musisz wiedzieć jak przekonać go, że wszystkie dane są bezpieczne
  • Szukanie właściwej oferty dla biznesu, który sprzedaje e-booki w USA i Europie

PayLane to prężnie działający biznes i zespół, w którym rozwijasz się i pracujesz z przyjemnością.

Małgorzata Franco

Customer Care Specialist

Samuel Kmita

Customer Care Specialist

Twitter Linked In

Karol Zielinski

Prezes Zarządu

Linked In

Robert Chmielewski

Członek zarządu

Separator | PayLane - Płatności elektroniczne

Zobacz na jakie stanowiska prowadzimy rekrutacje

Miasto
Stanowisko
Umiejętności
Gdańsk
Partnership Manager
Umiejętności:
komunikatywność, umiejętności negocjacyjne, Język angielski min B2
Gdańsk
Administrator Systemów Informatycznych Linux
Umiejętności:
Linux, Postfix, Exim, Bash, Perl, MySQL, samodzielność, dyspozycyjność
Gdańsk
Account Manager
Umiejętności:
tłumaczenie skomplikowanych procesów w sposób łatwy i zrozumiały, umiejętności negocjacyjne, Język angielski min C1
Gdańsk
PHP Developer
Umiejętności:
PHP, MySQL, OOP, Rabbit MQ, Ruby on Rails, Elastic

Wyślij nam swoje CV i razem twórzmy nową jakość w płatnościach online