Support

Karol Zielinski

CEO

"Customer care to jedna z najważniejszych funkcji w PayLane. Chcemy mówić o sobie, że świadczymy extraordinary customer support, a klienci chcą z nami współpracować, bo im pomagamy w robieniu biznesu. Stąd wciąż bezustannie poprawiamy jakość naszej obsługi klienta."

Jesteśmy zawsze gotowi, by Cię wesprzeć!

Tworząc PayLane, stawiamy sobie za cel dostarczanie usług, które wprowadzają nowe standardy jakości w obsłudze klienta.

Starannie śledzimy potrzeby naszych klientów w zakresie kontaktu i doraźnego wsparcia. Dlatego jesteśmy w pełni przygotowani na świadczenie niezbędnej pomocy w zakresie e-płatności zawsze, gdy tego potrzebujesz.

Zadając nam pytanie, nigdy nie otrzymasz automatycznego maila zwrotnego, zawierającego puste formułki. Wiemy, że jeżeli się z nami kontaktujesz, to dostępne automatycznie formy rozwiązania problemu zostały wyczerpane, a sprawa wymaga naszego bezpośredniego zaangażowania. Dlatego każde zgłoszenie traktujemy indywidualnie i dokładamy wszelkich starań, by została ono rozwiązane szybko i profesjonalnie.

Bez względu na to, czy już jesteś naszym klientem, czy może dopiero planujesz nim zostać, jeżeli masz jakiekolwiek pytanie bądź wątpliwości, śmiało kontaktuj się z nami!

Usługa APO chroni Twoje płatności przed nieprzewidzianymi wypadkami podczas procesowania transakcji. Skuteczność w obszarze spływu należności wpływa bezpośrednio na najważniejsze parametry finansowe Twojej firmy. 

Ponad 200 metod płatności z różnych krajów świata, ponad 160 walut. Wszystko to daje Ci możliwość idealnego dostosowania się do potrzeb Twojego klienta i specyfiki rynków, na których operujesz.

Jeśli oferujesz w swojej platformie produkty innych firm, nasze usługi są idealnym rozwiązaniem dla Ciebie. Podłączymy im płatności w bardzo łatwy sposób, będziemy im realizowali wypłaty, a Ty jedynie będziesz od nas dostawać swoją prowizję.