Notyfikacje

Wojciech Petriczek

Lead Software Developer

"Notyfikacje pomagają szybko odpowiadać na oczekiwania klienta oraz reagować w przypadku jakichkolwiek problemów z płatnością. Szybka reakcja to pełna kontrola nad biznesem oraz aktywne budowanie marki."

Miej rękę na pulsie!

Szybkość reakcji jest kluczowa podczas budowania pozytywnych relacji z klientem oraz w tworzeniu silnej pozycji na rynku. Żaden sklep nie uchroni się dzisiaj przed gwiazdkami wystawianymi w sieci. Dlatego tak ważne jest, aby zagwarantować klientowi, żeby nie musiał czekać po zakupie na upragniony towar bądź usługę, jak również, by błyskawicznie reagować, na każdą nieprzewidzianą sytuację, która może się wydarzyć na ścieżce zakupowej.

System notyfikacji w PayLane pozwala Ci na szybką reakcję w momencie sprzedaży bądź zwrotu w Twoim sklepie. To również najlepsze narzędzie, aby móc natychmiast reagować na chargeback lub reversale.

Notyfikacje to pełna kontrola nad biznesem oraz możliwość aktywnego budowania marki poprzez świadczenie najwyższej jakości usług.

Poza notyfikacjami mailowymi, oferujemy też notyfikacja o transakcjach w formie WebService’u. Więcej na ten temat przeczytasz w naszym Developer Zone.

Teraz nic Cię nie zaskoczy!

Linki płatnicze są rozbudowanym i wielofunkcyjnym sposobem na dokonywanie e-płatności w Twoim biznesie. Generowanie linków jest banalnie proste, możesz tego dokonać z poziomu swojego panelu administracyjnego.

Dzięki usłudze MO/TO (zamówienie telefoniczne / zamówienie mailowe) Twój klient może dokonać płatności bez fizycznego użycia karty. Kupujący wystawia zlecenie płatności przez telefon.

Usługa APO chroni Twoje płatności przed nieprzewidzianymi wypadkami podczas procesowania transakcji. Skuteczność w obszarze spływu należności wpływa bezpośrednio na najważniejsze parametry finansowe Twojej firmy.