MO/TO oraz wirtualny terminal

Rafał Kieszkowski

Sales Manager

"Dzięki usłudze MO/TO (zamówienia telefoniczne/zamówienie mailowe) Twój klient może dokonywać płatności bez fizycznego użycia karty. Dane do takiej formy płatności zbierane są poprzez mail bądź telefonicznie. Rozwiązanie to jest szczególnie ważne dla branży hotelowej, wypożyczalni samochodów oraz sklepów wysyłkowych."

Wygodne rozwiązanie na wyjątkowe sytuacje

Dzięki usłudze MO/TO (zamówienie telefoniczne / zamówienie mailowe) Twój klient może dokonać płatności bez fizycznego użycia karty.

Kupujący wystawia zlecenie płatności przez telefon. Unikalne dane z jego karty płatniczej, niezbędne do wykonania transakcji, zbierane są drogą mailową, bądź telefonicznie, po czym są użyte w celu sfinalizowania transakcji.

Płatność kartą przez telefon to rozwiązanie szczególnie istotne dla branż, w których kluczem jest uzyskanie gwarancji wpłaty po wykonaniu usługi. To idealna opcja, gwarantująca poprawną realizację płatności oraz pewny spływ należności, w sytuacji, gdy prowadzisz usługi hotelowe, wypożyczalnię samochodów bądź sklep wysyłkowy.

Wirtualny Terminal to formularz znajdujący się w Twoim Merchant Panelu, za pomocą którego zbierane są dane do przelewów MO/TO.

Usługa MO/TO jest dostępna w PayLane dla wszystkich najpopularniejszych typów kart płatniczych – MasterCard, Visa, American Express, JBC oraz Diners Club.

Tworząc PayLane, stawiamy sobie za cel dostarczanie usług, które wprowadzają nowe standardy jakości w obsłudze klienta. Starannie śledzimy potrzeby naszych klientów w zakresie kontaktu i doraźnego wsparcia.

Portfele elektroniczne to szereg rozwiązań na szybki i łatwy transfer środków bez fizycznego użycia karty czy logowania się do bankowości internetowej.

Podłącz płatności do swojego serwisu łatwo, szybko i przyjemnie, przy pomocy gotowych wtyczek, czy integracji z najpopularniejszymi platformami e-commerce w Internecie (polskim i zagranicznym).