Artykuły

Jak przygotować stronę internetową, by móc przyjmować na niej płatności?

Każda strona internetowa musi spełniać pewne wymagania, by można było na niej przyjmować płatności. Dotyczy to jednak nie tylko wytycznych organizacji finansowych, takich jak acquirerzy (centra autoryzacyjne/rozliczeniowe) czy organizacje kartowe (np. Visa, MasterCard). Wprowadzenie sugerowanych zmian sprawia, że e-biznes jest bardziej przyjazny klientowi, łatwiejszy w utrzymaniu i przynosi większe zyski

Czytaj więcej »


Jak wybrać odpowiedniego operatora płatności online

Wiele mówi się o wybraniu odpowiedniego rozwiązania dla sprzedaży online, obsłudze klienta, o tym jak zwiększyć konwersje, zapewnić bezpieczeństwo danych itd. Jednak niewiele czasu i uwagi poświęca się na wybór rozwiązania płatności online, które przecież może sprawić, że sprzedaż albo stanie się szybsza i bardziej intuicyjna dla klienta. Warto poznać charakterystyki poszczególnych operatorów i rozwiązań płatności online, by decyzja o wyborze była w pełni świadoma i dostosowana do naszego modelu biznesowego.

Czytaj więcej »


Płatności subskrypcyjne - jak usprawnić swój biznes

Jeśli oferujesz usługi oparte o system abonamentowy, płatności subskrypcyjne (inaczej nazywane płatnościami cyklicznymi) pozwolą Ci zapomnieć o wysyłaniu przypomnień zapłaty klientom. Płatności cykliczne sprawdzą się doskonale w przypadku opłat za konto w aplikacji webowej, subskrypcji treści portali informacyjnych, opłat członkowskich, a także spraw tak prozaicznych, jak rachunki za gaz i prąd.

Czytaj więcej »


Czym jest chargeback - wszystko, co warto wiedzieć o obciążeniu zwrotnym

Jeśli przyjmujesz płatności kartami, prawdopodobnie prędzej czy później otrzymasz żądanie zwrotu środków typu chargeback. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na temat tego mechanizmu: czym są chargebacki, jak sobie z nimi radzić i jak się przed nimi ustrzec.

Czytaj więcej »


Co powinno znaleźć się w regulaminie sklepu online?

Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z opracowaniem regulaminu. Dokument ten wymienia zasady, wedle których funkcjonuje sklep i spełnia role informacyjną dla klienta.

Czytaj więcej »


Co powinno się znaleźć w polityce prywatności?

Jeśli sprzedajesz produkty w internecie, najprawdopodobniej masz do czynienia z danami osobowymi klientów. Z tego powodu na stronie powinna znajdować się polityka prywatności, ale nie musi to być osobny dokument. Polityka prywatności może być częścią regulaminu serwisu.

Czytaj więcej »


Czym jest SEPA Direct Debit?

Począwszy od roku 2014, a konkretniej od 1. sierpnia 2014 roku, bo i wtedy zakończył się okres przejściowy - oficjalnie zaczął obowiązywać w Europie nowy standard SEPA dla direct debitów.

Czytaj więcej »


Co nie powinno znaleźć się w regulaminie?

Radziliśmy już, co powinno być opisane w regulaminie korzystania z Twojego sklepu czy aplikacji. Są też zapisy, których należy unikać. Dlaczego? Bo mogą sprowadzić kłopoty. Duże i kosztowne kłopoty.

Czytaj więcej »

Potrzebujesz dodatkowych informacji?
Skontaktuj się z nami