Daj się rozpoznać klientom.

Deskryptory
transakcji

Deskryptory transakcji dają Ci możliwość przygotowania łatwego i rozpoznawalnego opisu płatności dokonywanych przez klientów. Jest to opis, który zobaczą na wyciągach kart i kont bankowych. Zdefiniowanie deskryptora to dobra praktyka, która nie tylko ułatwi klientom rozpoznanie sprzedawcy, ale minimalizuje możliwość wystąpienia chargebacków. Podając w opisie transakcji nazwę firmy lub marki oraz numer kontaktowy sprawiasz, że klient nie będzie miał wątpliwości jakie źródło ma płatność, którą znajdzie na wyciągu. Deskryptory pracują na rzetelność Twojej firmy.

Spraw, by Twój produkt był rozpoznawalny dzięki deskryptorom transakcji.

Deskryptory statyczne

Ten typ deskryptorów może być używany dla wszystkich płatności online. Deskryptory statyczne są przydatne w przypadku biznesu sprzedającego produkty takie jak książki czy ubrania, gdzie nazwa produktu, kolekcji czy tytuł książki mogą niewiele mówić klientowi. Natomiast ustawiona stała nazwa sklepu, którą może zobaczyć w opisie transakcji, jest wystarczająca, by bez problemu zindentyfikować sprzedawcę i zamówienie.

Deskryptory dynamiczne

Ten typ deskryptora opisuje specyficzne produkty lub usługi, które klient bez problemu rozróżni wśród innych. Jeśli sprzedajesz różne aplikacje czy usługi typu SaaS, ten typ opisu może być świetnym sposobem, by poinformować klienta jakie rozwiązanie właśnie zakupił. W przypadku takich zakupów klienci zazwyczaj znają nazwę aplikacji, którą zamówili, i rozpoznają ją na wyciągu bankowym lub karty, dlatego możesz je zmieniać w zależności od wybranej usługi.

Spraw by Twój produkt był rozpoznawalny dzięki deskryptorom transakcji